DMDesk is opgericht in 1999. Sindsdien is de organisatie gegroeid van een eenmanszaak tot een solide bedrijf met zo'n achttien medewerkers. De specialiteit van DMDesk is echter nog steeds hetzelfde: direct marketing in de breedste zin van het woord.
Overnames en uitbreidingen.
2007 stond voor DMDesk in het teken van uitbreiding. Het was het jaar waarin VDV & Partners werd overgenomen. Hiermee vergrootte DMDesk haar slagkracht in complexere DM-trajecten. Eveneens in 2007 stond DMDesk aan de wieg van productiebedrijf Print Mail Factory in Vlaardingen. Met de oprichting van dit bedrijf werd de flexibiliteit en continuïteit van directmailprojecten geborgd.
Gouden Esprix.
In 2003 won Interpolis de Gouden Esprix, de belangrijkste prijs op het gebied van Direct Mail en Sales Promotions. Het mailstuk, een brief op naam in een C4-vensterenveloppe, vertoonde sporen van brandschade. De mailing had dan ook betrekking op een brandschadepolis. DMDesk was betrokken bij de ontwikkeling van het concept en verantwoordelijk voor de uiteindelijke productie van de mailing.
Missie.
DMDesk Direct Marketing adviseert en ondersteunt haar relaties bij het realiseren van doelstellingen, door het aanbieden van effectieve en efficiënte oplossingen op het gebied van directe communicatie.
Visie.
DMDesk Direct Marketing stelt zich tot doel om voor haar relaties totaaloplossingen in directe communicatie te bieden, nu en in de toekomst. Wij onderzoeken dan ook voortdurend de markt, de media en de technologie, op zoek naar een optimaal producten- en dienstenpakket.