Communicatie? Essentieel in organisaties. Weltevrede Communicatie zorgt ervoor dat de interne en externe communicatie goed georganiseerd en op elkaar afgestemd zijn. De kern daarbij is om mensen te helpen met hun werk door hen goed te informeren, hen te ondersteunen in hun werk middels materialen en bij te dragen aan hun motivatie doordat ze zich betrokken en serieus genomen voelen. Naar buiten toe zetten we de organisatie goed neer, waarbij we alle puntjes op de i zetten. Niet alleen schriftelijke informatie krijgt de aandacht, maar bijvoorbeeld ook de wijze waarop call center medewerkers klanten te woord staan of een klacht afhandelen.
Betty Weltevrede is de drijvende kracht achter Weltevrede Communicatie. Haar absolute kracht zit in de projectmatige aanpak en in de enthousiaste manier van samenwerken. Zij heeft veel ervaring, kiest vooral voor interim-klussen die dynamisch zijn, een maatschappelijk belang kennen en waarin de samenwerking en coaching van mensen een prominente rol spelen. Haar voorkeur bij communicatieklussen gaat uit naar werk waar verandering, strategisch advies, coördinatie en uitvoering samenkomen. Betty adviseert en ondersteunt veelal management en bestuur, verzorgt de communicatie via [online] kanalen en pers. Hierbij houdt zij haar oog scherp gericht op de [interne en externe] doelgroep[en] & stakeholders.
Betty werkt niet alleen. Samenwerking geeft het beste resultaat en bovendien inspiratie, groei en voldoening. Natuurlijk staat de samenwerking met de opdrachtgever en de mensen binnen de organisatie voorop. Ook werkt Weltevrede Communicatie samen met andere communicatiebureaus, (grafisch) ontwerpers en webdesigners. Dit maakt het bureau tot een geschikte partner voor alle denkbare communicatieprojecten.